Friday, April 12, 2013

Video Skandal Seks Mustapha Ali Setiausaha Agong PAS









Ringkasan Kes.
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan:
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.




FREE DOWNLOAD  

PAS wajar laksanakan hukuman HUDUD keatas Mustapha Ali

Hukuman yang dikenakan keatas orang yang berzina. Mengikut peruntukan hukum syara` yang disebutkan di dalam al-Quran dan hadith dan yang dikuatkuasakan dalam undang-undang Qanun Jinayah Syar`iyah bahwa orang yang melakukan perzinaan itu apabila sabit kesalahannya di dalam mahkamah, maka wajib dikenakan hukuman hudud, iaitu disebat sebanyak 100x sebat. Firman Allah dalam Surah an-Nur ayat 2 yang bermaksud, "Penzina wanita dan penzina lelaki, hendaklah kamu dera, masing-masingnya seratus dera,"

HUKUMAN REJAM SAMPAI MATI BAGI KESALAHAN ZINA ( BAGI MEREKA YANG TELAH BERKAHWIN ) :
 

394 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 394 of 394
Anonymous said...

Kita patut sedar kesalahan ini kesalahan individu Musatapha-PAS,Anwar PKR ia tidak mengambarkan parti sama juga jika kesalahan apa yang di laku oleh ahli UMNO. Dalam perjuangan ada orang yang ikhlas dan sanggup berkorban tetapi jarang sekali mereka ini meningkat keperingkat pemimpin atas sebab kesalahan pengikut salah pileh. SEKARANG TOLAK YANG CEMAR 1. Musatpa Ali 2.Azmin Ali 3. Anwar Ibrahim yang lain pileh pileh sendiri la. Fatwa Ulama yang tidak berkepentingan juga perlu di ambil kira. Nasib Agama dan Bangsa serta tanah air adalah tanggung jawab kita bersama.PRU 13 menentukan nya.Apa pendapat anda tentang fatwa HARAM MENGUNDI DAP,PKR,PAS kerana bersubhat dalam isu menyekutui Allah. Ia amat asas kerana rukun Islam yang pertama

Mohd said...

http://hapraknews.blogspot.com/2013/04/video-skandal-seks-mustapha-ali.html?m=1

Anonymous said...

Video ni besi - x boleh jadi barang bukti di mahkamah - kena ada 4 org saksi lelaki yg alim [tak munafik] - weiiiiiii mana aci main rakam sorok2...

Mohd said...

http://hapraknews.blogspot.com/2013/04/video-skandal-seks-mustapha-ali.html?m=1

Anonymous said...

mursyidul am akan kata Halal sebab dah masuk PAS...

Anonymous said...

Gua orang UMNO....kerana video ni, gua akan undi PR dalam PRU13 kerana gua sudah semakin kenal UMNO/BN yang perangainya lebih memalukan dan setelah gua cuba mengenali PAKATAN RAKYAT, gua tak pernah jumpa pemimpin PR yang mempromosikan maksiat. Apa yang berlaku dalam video di atas adalah perbuatan individu, bukan yang dipromosikan oleh PAKATAN RAKYAT yang sentiasa menyeru RAKYAT berbuat baik...

Jangan cakap di PWTC...di Mekkah pun ada pelacur...

Anonymous said...

1 bukti dimana video boleh dipakai sbg bukti ialah
kes remaja malaysia dicuri dan disamun di London. jika bukti video tidak dipakai nasib remaja

tersebut tidak akan terbela. malah samseng2 tersebut dikenal pasti melalui video tersebut dan

telahpun dihukum.
cuba anda fikirkan, adakah samseng2 tersebut berkata "itu bukan kami itu orang lain/kembar saya/

itu video edit"....sekiranya alasan begitu diterima tentulah samseng2 tsb mudah saja terlepas.

1 lagi contoh melaui discovery channel yg mana seorang wanita dibunuh dan dibakar dalam keadaan

yg begitu misteri di US yg mana kes tsb diselesaikan kebanyakan dgn berdasarkan rakaman cctv

laluan kereta yang dilaluinya dan kedai2 yang dimasukinya.

Contoh lain - pemimpin2 dunia yg lainpun ada skandal video masing2 tp ORANG PUTEHPUN ADA PERASAAN

MALU dan BERANI MENGAKU SALAH dan meletak jawatan. mereka tak beri alasan "itu bukan kami itu

orang lain/kembar saya/itu video edit,SAYA ORANG SUCI dsb".

Ingatlah tuan2 kalaupun video itu diedit untuk menyamakan atau menukar kpd wajah seseorang dengan

yg lain KECELIKKAN mata kita pasti dapat mengenal pasti kekurangan tsb. hollywoodpun tak dapat

hasilkan movie yg BETUL2 menyerupai manusia.

CABARAN SAYA sekiranya anda ada bukti yang menunjukkan satu video edit wajah seiras yg sempurna

diciptakan silalah tunjukkan kpd umum(PERBANDINGAN VIDEO YANG ASAL DAN YG EDIT).

JUGA utk mencari kebenaran 2 pihak yg bertanggungjawab dlm hal ini.

1)pihak ulama - mestilah keluarkan hukum/fatwa ttg penggunaan video sbg bukti dgn merujuk

pendapat ilmuan islam dlm dan luar negara bg menyokong fatwa berkenaan. Kita nak tahu apa hukum

sebenar penggunaannya sbg bukti dalam islam.

2)pihak berkuasa - hendaklah mengeluarkan satu akta bg memastikan kesahihan sesuatu video yg mana

suspek2 yg terlibat hendaklah disoal siasat dan diperiksa/perbandingan bentuk tubuh,suara,wajah,

pakaian terlibat sedetail2 mungkin dan keputusan hendaklah dipamerkan kpd umum. kalau perlu

WUJUDKAN SATU BADAN BEBAS bg menyiasat setiap bukti2 video ini.

Anonymous said...

bini die kot..tak pakai kondom pastu shoot dalam..
confirm anjing2 PR sokong telahan aku ni

Anonymous said...

Ni kan PRU dh dekat, jangan percaya dgn fitnah2 internet..just tunggu jawapan dr die sendiri...pakar2 IT negara kite boleh buat macam2 untuk aibkan orang...kenape dah dekat PRU macam2 kluar nak sebarkan aib orang...ni sume politik nye keje...mane yg pandai berfikir tu, fikir la...x gune nak mencarut kat mane2 parti pasal benda2 macam ni...serah pada Allah saje utk tunjuk kebenaran nye nanti...

Anonymous said...

Itu pelandok dua serupa. Mungkin seorang ahli politik dari Russia, bukan Tok Pa Ali.

Anonymous said...

Ap nk pelik...org bn lagi teruk main pempuan...najib tu mmg terkenal dgn kaki pempuan...atlantuya pn dh habis main siap bunuh...huhu...tu br najib xyah crita.la yg peringkat2 bawah...puteri2 umno ni mcm jd hamba seks je...ini crita btol...kalo x caya bole riki sdiri...

Anonymous said...

Melayu memang bangsa yang gila seks tapi bila Cina Amoi pakai seksi nak marah pulak..hipokrit punya melayu

Anonymous said...

new link download xde ke...

Anonymous said...

Video tak boleh dijadikan hujah. Kalau benar dia bersalah...dakwa aja di mahkamah atas tuduhan zina...

Kalau cakap begini...takut kita terjerumus ke dalam kancah dosa...

anaQarbana said...

patutlah dalam harakah dan media milik pro pembangkang banyak ikhln ubat kuat tenaga batin lelaki, inilah buktinya ubat kuat yang di ikhlan kan tu mujarab...apa nama ubat tu ustaz..

Anonymous said...

bagus... sungguh pun ini tujuan nyer cuba nak memerangkap, at least kiter dapat tahu wajah sebenar pemimpin ini... klu betul die pegang teguh pada ajaran islam, walaupun diperangkap... die x kan bantai pumpuan tu dan akan cari jalan untuk blah dari tempat tu... ni tidak... jenis anjung nampak tulang depan mata... x kira terus sebat... ni baru betul perangai binatang... sedarlah... jagan sampai terlambat...

Anonymous said...

ifhhhhhh

Anonymous said...

Dalam kes Ustaz kaunseling, sume pertikai katanya perangkap...bila kes video katanya tiada saksi.Mahkamah terima kes berdasarkan video dan DNA air mani. Dunia skrg mana ada org zina ada saksi...lgpun kalu ada saksi, nati kata saksi DIBELI....kalau tahap PR FASIK, HUJAH NABI MUHAMMAD SAW PUN DEPA LAWAN.

ambo pengundi atah paga

Anonymous said...

Setuju2! Soal napsu ni sendiri da boleh pk. Sendiri punya btg, sendiri bertanggung jwblah. Lagi mau salahkan org lain pulak yg rancang konon. Skang benda dah jadi, tggu aje apa kata TGNA nk jelaskan. Mmg memalukan sgt!

aspragina said...

Buang individu bermasalah dlm pas demi menjamin kesucian pas..ini salah individu bukan parti..tak perlu simpan org mcm ni.

Bingai @ Bangang said...

Bro,
gambar kat atas kiri tu (PAS FOR ALL) tu bila nak diturunkan dan ganti yang baru? hehehe

Anonymous said...

dah macam pakai pampers dah spender stapo ali nieh..

Anonymous said...

aku dah tengok....woo....terlopong bah....

Anonymous said...

Mujahidin Furqan: TUNGGU LA PAS LAKSANA HUDUD, PASTI DIORANG KENA DAKWA. TAPI BILA AGAKNYA PAS NAK LAKSANA HUDUD? PAS DAH PADAM HUDUD DARI AGENDANYA...CAMNE YER?

Anonymous said...

aku cam gok suara dia tu....weh......woo....
berat mcm ni...

Anonymous said...

welcome to the club bro, kata anuar pada stopas setelah selesai menonton video tersebut

Anonymous said...

MAKK OIII!!!GAGAH LAGI PAK STOPA NIHH...AWEK BAIK LAK TU..JELES AKU...BINI NO. 2 TU...BARU TD DIAORG NIKAH...IDUP PAS!PIS!PUS!

Anonymous said...

kompom...PAS dibubarkan

Nila setitik said...

Assalaamu'alaikum

Kalau kerana NILA setitik habis semua orang PAS dituduh, itu terlalu CETEK PEMIKIRAN

Sama seperti jika ada orang ISLAM yang jadi pengganas, orang Islam buat dosa , maka orang2 KAFIR di luar sana mengatakan SEMUA ORANG Islam itu JAHAT.

Astaghfirullah .. Kalau betul lah org dalam video itu Mustafa Ali, moga2 pimpinan PAS dapat memecatnya. Lagi pun Mustafa Ali bukannya Ustaz apalagi Ulamak .......

Anonymous said...

Takpe...Musyidul buat Istikharah, pastu cakap Allah dah ampun dosa dia, habis cerita. Patutla Wahid Endut tangguh umum senarai calun semalam...

e-kelantan direktori perniagaan said...

http://e-kelantan.com/

Anonymous said...

mula lah ungkit org lain pun ada vdo seks, org lain pun main pelacur, org lain main artis... klu da terlalu taksub benda jd depan mata sendiri pun takkan percaya dan akan kata aahhh aku mimpi je ni, sbb apa sbb malu nak berpatah balik, perjuangan patut di teruskan walaupun nyata da salah, kan kita ni suka nak menegak kan benang yg basah.. alah biasa la tu kan... takkan percaya punya lah tu semua edited, imposed, bla bla bla... ckp ajer pandai... tp klu sebelah pihak lawan beriya iya pulak terus kata ya tanpa periksa edit ke impose ke... podah.. bikin sakit jiwa aku ngan pemikiran yg low class nie padahal belajar bukan main tinggi cucur atap.

Anonymous said...

dsai dulu sempat mandi wajib...stopa mcm tak mandi wajib aje...geli...

Anonymous said...

konfem..dosa mustapha dah diampunkan...rite? cikgu nicky ajis...

bayarannya...samada RM300 atau RM150..sbb 3 kali dia selak duit..

-smh-

Anonymous said...

Terbaik dari ladang PAS.... sesuatu yang pemimpin UMNO tak berani lakukan

http://goo.gl/ZgX52

Anonymous said...

huk aloh....

Anonymous said...

pompuan ni memandang kamera..die pun bersubahat membuat rakaman ni..dah dibyr ratus ribu oleh musuh politik die...klu bini no 2 pom, pompuan ni mmg xlyk dibuat bini..tgk lah pakaian die..mmg blh menjatuhkan kedudukan suami dia..mcm prnh tgk jer pompuan ni

Anonymous said...

Da kantoi xnk mengaku.tula pas.

Razif Satari said...

Sekarang baru kita tahu kenapa PAS dah tarik balik perjuangan mengakkan "HUKUM HUDUD" di Malaysia.

Anonymous said...

Terpelanting kopiah dibuatnya..ganas btul..hehehe..

Anonymous said...

TGNA tlg siasat dan keluarkan kenyataan... kami penyojong pas nak tahu kebenarannya... jgn kerana pati TGNZ nak lindungi kawan politik..ini bukan pekara kecil ini masaalah maruah....

Anonymous said...

REJAM DIA!!! REJAM SAMPAI MATI!!!

neskopi said...

kalau benar 'dia' bersalah, hadap kan 'dia' ke tempat pengadilan yang betul. bukan dengan cara macamni. kalau 'dia' dah wat tak betul, nape perlu aib kan orang macam ni. setiap tuduhan perlu dikemukakan menjalani pengadilan. yang pelaku juga ber dosa besar (jika benar salah) dan pengamal politik seks menjaja keaiban dan mempromosi seks secara umum pun dosa besar. nak wat baik bukan dengan jalan yang haram.

Jom Ayuh Pekena NESKOPI FREE disini

Anonymous said...

ANGRY BIRD....WAKAKKAKAKKAKAKKAKA

Anonymous said...

duit bayar awek nie pakai duit mana? duit parti ker duit ceramah?

elok jer duduk dalam sampul...

jgn guna duit tabung memali ngan lahad datu dahla...semua duit tabung takder audit...

haiiii...

malaysia...

mat syabu said...

video ini adalh polisterin - Haji hadi bawang

Anonymous said...

Syaitan akan selalu mengoda kita di mana sahaja, bertaubatlah sebelum terlambat..

Saya merayu kepada Nik Aziz , kembalikan la Nasharudin Mat Isa & Hassan Ali ke dalam PAS.

Anonymous said...

sial stopa ali

Anonymous said...

tlg bagi link baru utk download klip. shukran...! :)

Anonymous said...

Pesal hj x leh konket?ada konek boleh naik ok jer.pesal nk malu lau tu bini dia?jangan cepat buat hukum x kesah la ini betul orang yg di maksudkan atau bukan kita tunggu selanjutnya.beri ruang untuk dia bela diri lau betul...

Anonymous said...

Tak boleh laksana hudud sebab takde 4 orang saksi yg tak fasik. Kalau perkara ini adalah perangkap dan saksi mengetahui perkara ini maka mereka tidak boleh jadi saksi unless mereka tidak beriman dan tidak takut azab Allah(fasik). Kalau mereka tidak tahu perkara ini adalah satu perancangan sudah tentulah mereka akan stop perkara ini dari awal untuk mengelakkan sipelaku dihukum rejam sampai mati. Dan menghukum dengan cara lain yg boleh ditentukan oleh pemerintah. Yang penting penzinaan dapat dielakkan. Kejahatan tertuduh terdedah dan tertuduh boleh ditarbiah utk bertaubat. Itulah semangat hudud. Paranoid terhadap hudud menyebabkan semua org takut ramai yg akan kena rejam.

Anonymous said...

aku keliru dah sekarang, mane betul mane tak nih.. :(

Ya Allah tunjukkanlah kebenaran yang sahih di mata kami secara langsung & tidak langsung sebanyak yang mungkin.. amin..

Uncle said...

laaaa... cepat sgt pancut.. baik lancap je pak stopa dr bazir2 byr pompuan... iskh.. iskh... iskh...... bini sape la ko bedal nie, kesian laki die hahahaha...

Anonymous said...

Soalan utk melayu otak kecik ;

Camera ni diletak oleh seseorang-itu fact.Org ni sah tak suka PAS,dan sah PRO BN.Mana dia org yg letak ni?sila tampil ke hadapan dan sanggup berdepan siasatan dan menegakkan kebenaran bahawa memang itu mustafa ali,berapa haribulan peristiwa tu berlaku.Bukan letak bukti lepas tu lari.

Jika Mustafa Ali ada alibi yg mengatakan bahawa beliau berada di tempat lain pada masa tu mcmana?maruah beliau telah tercemar tapi macaman nak bersihkan jika tidak wujud pendakwaan daripada org yg meletakkan kamera tersebut?

Org yg menuduh kena buktikan bila video ni dirakam,jgn main tuduh je sbb skrg teknologi terlalu tinggi.Lagipun benda mcm ni berlaku hanya pada masa pilihanraya.Kalau betul mustafa memang kaki main betina tu,dah tentu seblm ni pun dia dah main dgn pompuan tu.Ntah ntah itu bini dia,kita tak tau.So,jgn jadi mcm beruk tak tentu hala buat decision.Ini zaman perang politik,musuh ada mcm mcm helah.

mnorkembalak said...

Kepada Tuan yang ampunya blog Hapraknews. video ini yang telah dimuat naik di Youtube telah berjaya mereke-mereka yang berkenaan delete kan, saya juga percaya puak PR terutamanya puak PAS akan berbuat sesuatu supaya video didalam blog Tuan juga dapat mereka delete kan oleh itu berhati-hatilah. Ikhlas dari saya

Anonymous said...

Best la.
PAS buleh jugak!

-Anti AZMIN ALI
Parlimen Gombak

Anonymous said...

cepat sangat mancut.. bazir je bayar pompuan... baik lancap je....
pak stopa ooo pak stopa, bini sape ko bedal tu? iskh.... iskh.... iskh... kesian laki dia huuuuuu.

Anonymous said...

why xpanggil je pejabat agama tangkap diorang ni..tentu pejabat agama boleh ambil tindakan..kiranya yang tangkap video ni pun bersubahat sekali la untuk mengaibkan orang...so kenapa nak dekat PRU bru nak keluarkan..apa pandangan anda semua jikalau orang yang tangkap video ni pergi ke pejabat agama dan memberitahu kepada pejabat agama yang ada salah laku maksiat so mudah la pejabat agama untuk bertindak dan mengheretkan kejadian ini ke makhamah..dan fungsi untuk makhamah syariah ialah akan menjatuhkan hukuman kepada pelaku salah ini..jikalau ini adalah fitnah maka menjatuhkan aib seseorang amatlah berdosa..si perakam video fikir2lah...tetapi sudah terlambat kerana kejadian pon sudah berlaku..jikalau anda seorang yang bijak dan mendokong islam..so tindakan pertama anda ialah memberitahu pejabat agama tentu kejadian ini dapat dielakan..

Anonymous said...

Individu bukan parti kalau percaya jagan sokong dia kalau tak percaya itu hak anda. Ter sera Dalam memahami perjuangan diri kita dan siapa yang kita sokong, terserahlah apa perinsip anda, berjuang atas credibiliti party, indidividu. Menyokong perangai individu atau menyokong dasar parti. Semua kumpulan msyarakat ada individu yang membuat onah. Apakah kerana seorang islam yang jahat mengambarkan ISLAM itu tak baik ???? Tuan2 dan puan2 yakin lah pada diri sendiri sebagai seorang ISLAM samada saudara UMNO ATAU PAS ATAU mana mana parti . Mana mana individu yang ISLAM yang melanggar asas hukum halal haram wajib seperti yang telah tertulis dalam A Quran mesti diTOLAK 100%.

Anonymous said...

elok2 aku nk pangkah PAS.. terus tak jadi.. thanks kat tok pa.. nak selamatkan melayu islam, so aku undi UMNO

Anonymous said...

Ni bukan Pakatan Rakyat (PR)...ni sudh tukar Pakatan Romen...hancorrrrrrrrr.hilang hormat terhadap PAS...mcm ni nk tdbir negara

Anonymous said...

Power stopa ni.

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Anonymous said...

huhuhu..link xde pon?delete ke? ke tipu nie?

Anonymous said...

Power stopa ni.

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Anonymous said...

patutlah tak nak komen pasal anwar rupanya dia pun samo jugak

Anonymous said...

jwp paling biasa yg stopa ali akan bg...ini semua fitnah..edit tu..ada org sebijik muka sy..superimpose tu...aduh...nmpknya semua manusia tak kira ustaz ka...ulamak ka....org biasa ka...org jahil ka...tak sunyi dr melakukan dosa...sbb kita semua ni bukan nabi...ingat tu...

Anonymous said...

hari di perkarangan masjid negeri kuantan,satu demo aman akan d adakan berkaitan maslah AIR terputus

adytm cdy said...

abes la pr kali neh..... sokongan mungkin akan menurun gara2 video neh.....

Anonymous said...

...

Anonymous said...

knape byk potong...?

Anonymous said...

kalau tak nak aib jangan buat perkara yang mengaibkan.....KECEWAA
SU agong parti islam pulakkkk tu ...KECEWA,KECEWA apa pun TQ
kerana telah menunjukkan warna sebenar

Anonymous said...

ADUHHH... macam mana la aku nak sokong pas macam ini...... ;-( sedih........

Anonymous said...

inilah akibatnya jika nik aziz cakap solat orang UMNO tak dapat pahala. dan sekarang video seks stopa ali. lepas ni nik aziz cakap apa pulak. bukan kan DOSA PAHALA ditentukan oleh nik aziz.

Anonymous said...

sebagai ahli pas....... aku teramat sedih dan malu..

Anonymous said...

Bau bangkai gajah bukan selamanya boleh ditutup.. lambat laun akan terhidu juga. PRU 13 menuntut rakyat berfikir secara cerdik pemimpin mana yang benar-benar mahu membantu rakyat, yang mahu mendengar masalah rakyat, yang mahu membela rakyat, yang mahu memajukan rakyat dan menyelesaikan masalah rakyat di samping memajukan negara. Malaysia telah merdeka selama 55 tahun, kerajaan yang boleh mentadbir urus negara dengan baiknya sekali sekarang ini adalah kerajaan Barisan Nasional. Buat masa ini belum ada lagi pesaingnya yang setanding dengannya. Jadi sebagai rakyat Malaysia tahu untuk membalas jasanya undilah Barisan Nasional. Tak rugi mengundi Barisan Nasional. Sekarang makan anak bini bukan Pembangkang yang bagi, rumah bukan Pembangkang yang bagi, kereta bukan Pembangkang yang bagi, duit simpanan bukan Pembangkang yang bagi, kerja bukan Pembangkang yang bagi. Gaji bukan Pembangkang yang bagi, sakit bukan Pembangkang yang nak bagi duit bil. Difikir-fikir 1 sen pun Pembangkang tak berjasa pada sesiapa menyusahkan lagi adalah.. Bak kata pepatah ' Ada kereta, rosaknya pada sebuah tayar, janganlah dibeli sebuah kereta yang baru' nanti ada senang susah jadinya. Penyudahnya menyesal tak kesudahan.. Waktu itu disebabkan kebodohan rakyat khususnya orang Melayu.. orang Melayu yang celik ini pun menanggung kesusahan termasuk anak-anak dan cucu-cucu dicelik dan sibodoh.. Siapa yang rugi.. orang MELAYU juga yang rugi.. Fikirkanlah...

Anonymous said...

An-nur ayat 4, al-hujurat ayat 6, al-Baqoroh ayat 191. baca, faham, dan praktikkan.

MELAYU BERSATU said...

INILAH AKIBATNYA MNGKAFIRKAN SESAMA ISLAM..SEMBAHYANG HAJAT UNTK UMNO KO..LA NI DAH TERPALIT KAT MUKA DAN KEPALA SENDIRI..TERIMA KASIH ALLAH YANG MAHA BESAR...TAKBIR..ALLAHUAKBAR.

MELAYU BERSATU said...

INILAH AKIBATNYA MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM..SEMBAHYANG HAJAT SUPAYA UMNO K.O..LA NI DAH TERPALIT KAT MUKA DAN KEPALA SENDIRI..TERIMA KASIH ALLAH YANG MAHA BESAR..TAKBIR..ALLAHUAKBAR.

Anonymous said...

setujuuuu....

Anonymous said...

salah satu gerak tari politik yang mengharapkan kemenangan dalam pilihan raya, dah tahu venue dan masa knapa tak panggil JAWI ke JAIS ke pergi tangkap dan dakwa di mahkamah dengan cukup bukti dan saksi,orang yg upload pn dpt dosa free,wallah hu allam

Anonymous said...

KESIMPULANNYA....VIDEO NI TAK BETUL....ADA MUKA YANG SERUPA DGN BODY MUSTAFA ALI...ELOK JANGAN TERLIBAT TUDUH TAK MENENTU...YANG PENTING JATUHKAN BN KERANA BANYAK SKANDAL MEREKA DENGAN WANITA DAN PELACUR TIADA PENDEDAHAN KERANA BUAT KERJA BILIK DIKAWAL OLEH BALACI MASING2...BALACI PUN DAPAT HADIAH PEMPUAN SUNDAL JUGAK...SEBAGAI ORANG YANG RAPAT DENGAN UMNO AKU TAHU KERJA PEMIMPIN UMNO NI..SEJAK DARI MENTERI SAMPAI KEPADA ANGGOTA2 PEMUDANYA....KALAU PEMIMPIN2 PEMBANGKANG TAHU SATU SKANDAL....SESAMA ORANG UMNO TAHU LEBIH BANYK SKANDAL SIAP DENGAN TEMPAT DI MANA MEREKA DATING DAN "MAIN" PEMPUAN SUNDAL....LEPAS NI AKAN BANYAK LAGI KELUAR VIDEO AGAKNYA.....DAH AGAK DAH..

Anonymous said...

masih buleh daunlod,pakai firefox atau chrome dounlod extension

Anonymous said...

Ewwwwwwwwwwwwww.... geli sial!!!!

Anonymous said...

Wek..geli je.sibuk kafirkan org lain,ahli sendiri tolok isle tu guano pok nik.

Anonymous said...

habihla duit derma tin milo bagi kat betino tu......ingatkan guna utk kempen rupanya guna utk burit......nasibla kau org PAS.....

Anonymous said...

live astro awani,tv1,tv2.tv3.tv9.tv7.tv8.alhijrah tv,astro arana di >> http://www.vecests.com/2013/01/malaysia-radio-stations-malaysia-radio.html

Anonymous said...

umno juga yg kena palit..pada hal yang edarkan video tu orang PKR..bangang tak sudah sudah

Anonymous said...

habis la duit derma tin milo di bagi dkt betino......ingatkan guna utk kempen tp rupanya guna utk burit.....nasib la orang PAS

Anonymous said...

bukan kat new zealand lah kat neraka banyak muka macam ni.

Anonymous said...

Macam ni lah pemimpin yg kita cari.Bila tertubuhnya negara kebajikan,lebih banyak lah video lepas ni.hidup,hidup,hidup!!!hidup rakyat!!!

outgun said...

nampak sangat video ni diedit!

Anonymous said...

Ni bukan mustapa ali la..ni pakcik kfc tu..korang ni tak baik la tuduh..hahaha

Anonymous said...

KESIMPULANNYA....bumi mana yg tak ditimpa hujan...manusia mana yg berbuat dosa..samada dosa besar atau kecil...yg penting sekali...kalau betul..mengaku saja lah...dan bertaubat....peluang masih ada selagi kita masih bernyawa...pintu taubat sentiasa terbuka luas....InsyaAllah.

Anonymous said...

Ahh..fitnah umno kpale butuh ko..ke ko bangang sbb yg kongjek atas ni bapak ko..pkr pas bongok slamenye..slamenye smpai akhirat..

Anonymous said...

Hai....i ney xmenyokong mana2...tp dr awal I bace sampi la ke line ney I rase mujahidin furqan xphm ney...mcm mana nak tangkap time dia main...xde owg buat aduan time dia main...kan dah dibagitahu dlm report terima aduan...then menjumpai video di tmpt lain...sah2 la owg yg wat keje ney dia rakam time main..then upload ke cd baru dia serah pd polis...ape b**** sgt la anda ney....bkn nak ckp ape la kan...phm kan situasi bru bley berhujah...

Anonymous said...

si opa masih doyan juga daun muda..

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan pemimpin Islam zaman sekarang??? Kalian memang memalukan...tapi maafkan lah pemimpin ini, tak sanggup nak tonton...

Anonymous said...

KAMI PENYOKONG TEGAR PAS KERDAU TEMERLOH PAHANG AMAT MALU...CHILAKA LU STOPA PI MAMPUS LAA...KALI INI KAMI UNDI UMNO....TOK GURU NIK AZIZ SILA KOMENNNNN.....

Anonymous said...

Nak Bisjut?

pewaris bangsa said...

Tak percaya ke??????? nik ajis tak percaya, hadi awang kecik lagi tak percaya... nuar brahim ... hahaha apa adenya.. ok le tu... yang ketawa terbahakbahak ialah kapal sing, limm kut siang dan penyokong tegar pas... memang pati ajaran sesat...

Anonymous said...

macam lah BN baik sgt... puuiiihhh rosmah siap amik muka chong wei letak kat buah dia lagi tu ape plak... baik ke? terpuji.. andai kata betol video ni... itu antara dia dgn allah... kte ni layak ke nak bercakap pasal org... cermin dulu diri kita ni sebelum nak mengata org

Anonymous said...

Kalo pr menang. semua cctv hendaklah dibuang kerana tidak releven lagi sebagai bahan bukti

Anonymous said...

Bini no 2 kot. Takut bini tua tau pasal tu wat projek kat hotel

Anonymous said...

Akhirnya anwar ibrahim club ada member bru

Anonymous said...

Mustafa Ali, the seks legend, sah PKR dan PAS aktiviti adegan seks terlampau mmg tak boleh dipisahkan. Kepada penyokong tegar PAS PKR Allah akan tunjuk kebenarannya nanti

Safly Gahpar said...

Anonymous... Boleh send video tu kat email akuu... Sg_seg@ymail.com ...

Anonymous said...

editing failed.. ahahahha fitnah2.. http://1.bp.blogspot.com/-OOfCtyF5bd4/UWbYGf4I7CI/AAAAAAAAAGo/R38awPgbdCE/s1600/3.png nmpk tk pehe dia tu?? cmne blh jadi transparent?? hahahha failed..!!

Anonymous said...

Amat memalukan bangsa, AGAMA ISLAM dan negara.....

Idaman PRU said...

Memang benarlah janji Allah kerana Islam akan dan PASti menang...dengan fitnah jahat ini maka mempercepatkan lagi kemenangan ISLAM. Takbir...ALLAHU AKHBAR 3x

alfonsecolisimo said...

1. My rating for orgasm moan is less than four stars.
2. Congratulation to PAS secretary general for contributing to compilation of spycam porn.
3. Doing it in hotel is testimony of PAS liberal attitude as oppose to dogmatic Islamic propagation.

Anonymous said...

Cukup lah sekadar kita tgk,perhati dan buat keputusan..ketepikan dendam kesumat masing2.. Sbelum tarikh undi nanti, buatlah solat hajat mintak Allah tunjukkan kebenaran.. Solat istiqarah kena buat untuk Allah bantu kita buat pilihan yg terbaik.. Tak guna komen or beri pendapat sendiri atas benda yg kita tak pasti.. Dosa ngan org takkan terampun, kalo kita tak mintak ampun drnya.. Dosa sendiri pn tak tertanggung, ini pula nak tanggung dosa org lain., wallahualam..

Anonymous said...

wow.tengok gambar no 3. mustapha ali ni hantu ka or ada black magic. meja belakang dia boleh nampak dekat kaki? :O. ahli silap mata ni. LOL.

Anonymous said...

Mohd Helmy yang budiman, mereka terpaksa tayang video ini walaupun mengaibkan orang, sebab nak bukak mata orang2 dungu mcm kau, supaya kau tau dan kenal sapa yang kau sokong. Tapi kalau nak sokong jugak......lantak ko la Helmy

Anonymous said...

malu sampai ketulang hitammmmm...hasil dr ceramah bertahun memburuk dan mengatakan pd org...

Din said...

name pun page haprak...org yg sokong pun haprak jgk.....nmpk sgt blakon tau2 jer ad kamera video kt situ

Anonymous said...

Tu bukan Mustapha Ali tapi telah disolek macam Mustapha Ali....ade betul ka aku pun skrip atau.......tu bukan Mustapha Ali tapi orang yang seakan menyerupai Mustapha Ali. Erkkk.....atau pun boleh kata.....ni semua orang UMNO punya keje nak menjatuhkan PAS. Aku dah kehabisan idea.....kawan-kawan tolong tambah.

Anonymous said...

Astaghfirullah...berebut2 org Islam kt cni nak tgk video lucah ye. Suka sgt kamu mengaibkan org Islam sebegini rupa. Nampak sgt mereka yg terlbat berniat jahat. Jika benar mereka melakukan maksiat, knp tidak dipanggil jab agama Islam utk buat serbuan pd masa tu. jgn beri alasan xnak pemimpin yg rosak akhlak, tgk n nilai diri kamu dulu...cukupkah amal ibadat? Jika cukup amal ibadat, kamu xkan dload/share/tgk mn2 video lucah. Lihat jg anak2 nahli keluarga kamu...sudah cukupkah ilmu agama yg kamu bekalkan kpd mereka? Adakah kamu mahu anak cucu keturunan kamu mewarisi sikap kamu yg suka pd perkara2 yg melibatkan seks, fitnah, mengaibkan org n sgl mcm sikap mazmumah yg ada pd kamu?

Anonymous said...

PKR DAP PAS semua ada double standard sekarang mereka kena terlalu lama dan lambat untuk jawab apa tindakan akan dikenakan ke atas ahli PAS.

Anonymous said...

Iceman : apa lagi! Jalankan la hukum hudud! Nk sgt aku tengok! Sebat!... Ada brani ke hudud kat org pas ni! Mesti ckp video ni besi!, takde 4 saksi!.. Dan ini salah UMNO!

Anonymous said...

aku x rasa ni musatapha sbb ni semua mainan politik umngok.org yg x de ilmu je ckp ni mustapha.dari muka dy, janggut dy kita dh bole beza kn yg mna betul n salah. umno dan seks tidak bileh di pisahkn. hidup macai

Anonymous said...

la ni je ke?? yg lain x ada ke?? sape pembekal video ni..rajin betul la..yg best2 lg ada x???

Anonymous said...

Betul kah orang dalam video tu pak Mus? Kalau tenggok betul-betul sebiji mcm dia. Mungkin ini balasan kepada pemimpin-pemimpin PAS yang mendoakan KO kepada BN.

Anonymous said...

Ta best lah sebab tak nampak goyang-goyang.

Anonymous said...

tak semua org PAS tu alim dan tak semua orang UMNO TU BAGUS,,YANG MEMBEZAKAN KITA ADALAH AMALAN KITA KEPADA ALLAH SWT IKTIKAD KITA,NAWAITU KITA IKHLAS TERHADAP ALLAH SWT, TUHAN YANG MAHA MULIA DARI SEGALA MAKHLUK YG DIANGGAP mulia..

Anonymous said...

Kepada Anonymous, April 12, 2013 at 5:07 AM,
Jika benar edit apasal ko tak edit satu movie untuk najib sebagai bukti? Semua kejadian pendedahan aib pemimpin PR semuanya berlaku dengan izin Tuhan...
OK, jika kita nak bincang tentang edit video ni(tukar kepala) memang boleh dibuat dengan cara
1. Tampalan imej
2. Menggunakan perisian seperti after effect (masking)
Teknik 1: Kita perlu mengekstrak frame movie tu untuk membuat tampalan imej seperti adobe photoshop.. Teknik ini amat sukar sebab membuat editing sukar dan untuk 1s (saat) kamu hendaklah mengedit sekurang2nya 30 frame untuk movie kelihatan smooth dan original.. kurang dari itu tidak boleh sebab pergerakan akan tersangkut2... Dalam kes Anwar 21 minit ko darab sendiri lah... (ok ambil 5 minit sahaja pun cukup banyak sudah (5x60x30=9000 frame)(Sebab itu teknik ini amat sukar dan memakan masa tu belum lagi ko nak pastikan gambar yang ada bersesuaian dengan pergerakan yang ada dlm video..)
Teknik 2: Menggunakan software seperti after effects yang digunakan oleh kebanyakan pembuat filem profesional dan amatur.. Syarat utama untuk menggunakan teknik ganti muka/kepala dalam perisian ini adalah: Ko kena pastikan pergerakan kepala/muka bersamaan/bersesuaian dengan pergerakan badan dan kepala yang hendak ditampal. Pendek Kata, video kena ada dahulu barulah ditampal dengan kepala pelakon yang buat pergerakan berdasarkan aktiviti dalam video.. Dalam kes Anwar, takkan Anwar sendiri jadi kepala pelakon tu? Ada fahamkah? Takkan ambil kepala Anwar masa dia ceramah lepastu tampal di video guna after effect.. kesannya sepanjang masa dia akan bercakap, mengangkat kening dalam aksi video tersebut...untuk ambil video masa personal beliau amat mustahil sebab bukan mudah nak tangkap video kecuali jadi inner circle beliau..
Tidak mudah sebenarnya tuan nak edit video sebegini kecuali ia adalah lakonan (Anwar pun kena turut berlakon).. Adalah mudah untuk berkata2 video edit, apa kata tuan edit satu video untuk Najib, Mahathir dan pemimpin UMNO lain, tunjuk aku caranya nak belajar ni..

Cuk Cit said...

sape boleh buat subtitle ? bg skali tajuk movie yg diorang tgk tu. mcm best.

Anonymous said...

tak yah nk kecoh Hj org jate Hjh org tino, kawe jate gak tp dak Hj gi , jadi sete hok mari ke kita dak la kuat mana...kalu ke Hj huh hok jeneral tu... ramei pulok tu..kita hok jate ni dok leh wat kok mana ...baru tengok tino muda seksi pulok ...dok kan dok rasa ...tmbah dok dalan bilek.....kita sama manusia dok sah wat kok mana....

Anonymous said...

Tak Sabah nak dengar komen-komen bijak Nikon ajis, ustazah Abby dan ustaz bob....seronoknyerrrrr..

Ahli ABU said...

Dia pun manusia, Pak! Bukan malaikat. Segala-galanya telah ditulis di Loh Mahfuz. Jadi bukan salah dia. Poknik pun dah ampunkan dia bagi pihak Tuhan.

Anonymous said...

Ingatlah ulasan anda membw dosa jika dipelaku difitnah. Jika benar, biarlah Allah yg membalasnya...Cuma, jgn jd org sempit pemikiran menilai dgn nafsu..Knp tak pggl penguasa agama ms berkhalwat? Susahkan klu nk cr saksi org nyata...lebih baik saksi dgn video...tak gitu..lu pikirlah sendiri...

Anonymous said...

HUDUD! HUDUD! HUDUD!. Hok ni tokleh nok buak hudud kerano natang besi tokleh dijadikan bukti

Anonymous said...

Banyaknya "pahala" . Orang yg upload video dpt "pahala" yg banyak. Org yg kongsi link pun dpt "pahala" yg banyak. Org yg memaki hamun dan menyumpah seranah setelah menonton pun dpt "pahala" juga. Teruskanlah kalau nak dpt "pahala" yg lbh bnyk lagi. Semoga "bahagia" dunia akhirat .

Firman Allah SWT dalam surah An-Nur ayat empat bermaksud:

" Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik; -

Walaupun dalam ayat itu menyebut kesalahan menuduh zina kepada wanita, ijma’ ulama bersepakat bahawa tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini.

Dan dlm ayat tersebut juga menyebut 4(empat) orang saksi, bukan 4(empat) link video atau bukan 4(empat) laman blog. Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Klu dh cctv x leh percaya senang la penyamun perompak buat kerja...bengong x habis2...taksub sangat sampai sesat...

Anonymous said...

COMFIRM NIK AJIS TENGAK BELEK2 AYAT ALQURAN MANA NAK COVER TOK UBAN NIE. TAK JUMPA LAGI KE NIK AJIS?

ATAU MANA2 SUPPORTER NIK AJIS NAK TOLONG??

Anonymous said...

AKU JANGKA MEREKA AKAN KATA TOK UBAN DAH AKAD NIKAH SEBLOM BERTARUNG.. EMM.. BAGUS JUGA IDEA TU..

Anonymous said...

SEBAB BESI LA MUKA TOK UBAN TU SELAMBE DEK JE..

KITA TAK KISAH DIA NAK BUAT APA KALAU DIA TU ORANG BIASA,PEMIMPIN KELUARGA DIA JE..

INI ORANG YG MENGANGKAT DIRI SEBAGAI PEMIMPIN ISLAM.. ORANG YG MENYALAHKAN ORANG ISLAM LAIN BUAT TAK BETUL.. ORANG YG TERLIBAT DENGAN PARTI YG SUKA MEMPERGUNAKAN ISLAM UNTUK MATLAMAT PERIBADI..

PATUT DIDEDAHKAN PERKARA INI KEPADA MASYARAKAT AGAR UMAT ISLAM TIDAK TERTIPU DENGAN PEMIMPIN SEBEGINI.. ITU JE..

SEBETULNYA KALAU DIA RASA DIA TIDAK LAYAK DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN ISLAM, DIA SEPATUTNYA BERUNDUR DARI AWAL.. DAN ORANG LAIN TIDAK PERLU MENDEDAHKAN AIBNYE..

SEPERTI DIJANGKA, MESTI ADA YG AKAN GUNA AYAT 4 SAKSI.. HEE HEE. PANDAI LA KO MELEBIH ULAMA. ITU UNTUK PERUNDANGAN.. DARI SEGI MATA KASAR, KO DAH KALAH.. TAK PERLU BANYAK BERHELAH..

BERANI KERANA BENAR.. TAKUT KERANA SALAH..

WALLAHHUALAM

Anonymous said...

UMNO + MCA + MIC - Habis hak orang Melayu.56tahun semuanya dah tergadai.Tu pon nak salah DAP yang tak pernah perintah negara. UMNO lagi terok.Suka sangat dengan video lucah.Fitnah tak habis-habis.Selalunya Anjing yang suka bangkai.....tuduh pula kaldai yang suka bangkai.

Unknown said...

Gile tul bagi yg masih tak caya.

Anonymous said...

Hi bloggers..

Tengok hasil analisis blogger pr utk jaga penzina

http://www.erapasca.com/2013/04/edisi-video-seks-misteri-klon-mustafa.html?m=1

Anonymous said...

itu lah u all jgn cari psl dgn umno Dieorg mcm CIA jugak. Nanti dieorg ekori u sampai ke bilik hotel. U tgh berak pom dieorg rakam juga. Ini mesti ade kerjasama dgn pihak pekerja hotel ni. Tgkp dan investigate jer pekerja2 hotel tu tentu dpt thu sape yg upah die. Pompuan ni nmpk mcm dah thu jer adegan ni dirakam...

Anonymous said...

Kalau S/U UMNO tak apa pula. Ooooo S/U UMNO bukan islam lupa pula aku. Nama S/U Agong UMNO Tungku Aradenen a/l .........keturunan India

Anonymous said...

kerap2 la sembahyang hajat...KO umno KO umno KO UMNO...akhirnya ambik kat hampa..Allah dah tunjuk...

tunggu video pak sheikh balaih juboq pulak...

Anonymous said...

kalau video ni edit sekali pon...tetapi kenapa mustapa ali yg dipilih...kenapa tak husam musa,mahfuz,saifudin nasution ..dll...sedangkan nama2 mereka boleh dianggap besar dlm pembangkang...fikir2 kan lah

Anonymous said...

blogger2 UMNO memang hightech daripada blogger2 pembangkang..sbb blogger2 UMNO berjaya mengedit video mustapa ali...apakah blogger2 pembangkang tak cukup ilmu dan pengetahuan...

Anonymous said...

Pukimak umno..

pru13 said...

Janganlah dok tuduh umno buat fitnah, yg tak baik semua tuduh umno.aku sedih tok pa kebas girlfriend aku tu. Dia kata sedap, orang tua main best. dapat 1k kami beli handpon baru. Ada versi baru akan datan b4 pru13. Aku nak dengaq nik aziz komen

Anonymous said...

Anon 13 April 11:50pm

Ko mmg bodoh...perempuan tu pandang tv la ngok dan camera tu orang pkr letak di kedudukan sama dgn tv la ngok

Bodoh btol la org2 pembangkang..nak pikir yg mudah mcm tu pun x bleh...patutlah taksub sgt dgn pemimpin2 buruk dorang ikut mcm lembu...otak ada akal xde

Anonymous said...

aiseh...link dah tukar jadi Bang AnuWar Berahi Im plak...

Anonymous said...

Masalah nye dia ni org alim katenye..

ZA Abdullah said...

Ini betul2 memalukan. Bukan shj kpd Parti PAS itu sendiri, tetapi umat Islam keseluruhannya. Bayangkan, seorang tokoh agama, yg selama ini dihormati, kerana perwatakan yg dilihat sebagai warak. Ditambah pula beliau sendiri mewakili Parti yg kononya memperjuangkan Islam dan hukum Hudud, tapi diri sendiri bergelumang dgn dosa2 besar.... Adakah ini satu contoh baik, yg nak ditunjukkan kpd anak2 muda yg kebanyakannya menyokong perjuangan PAS...?? Cakap tak serupa bikin....!

Anonymous said...

aduhhh.. aku pun naik stim melihat vdo tu...

Anonymous said...

Dia punya fasad dalam parti ini bermula bertahun-tahun dulu lagi bila Mat Sabo boleh rampas isteri penyokongnya dalam rumah penyokongnya sendiri, dan majlis hukum parti itu boleh lepaskannya dengan pelbagai alasan hingga Mat Sabo dapat terus berpolitik sampai sanggup menuduh anggota-anggota polis DiRaja Malaysia yang mati syahid Bukit Kepong berperang dengan terrorist Komunis itu sebagai ahli derhaka berpihak kepada penjajah British.

Tidak takut kah musibah dpd. sumpah perwiraan orang-orang benar?!

Anonymous said...

Ngaku je bini no 3

Anonymous said...

PAS=Parti Ajaran Sex

Anonymous said...

mcm x logik......gmbr ke 3 blh nmpk garisan kat peha kanan...mcm edit ja...takutlah dengan balasan ALLAH...

Anonymous said...

tengok full version omline kt sini: http://is.gd/xyBFLC

Anonymous said...

Gomo tipu. Part sex nape itam putih. Part lain kaler. Edit cut n paste la nih. Insaf2la gomo. Bini pun dh lari tinggalkn ko. X sdr2 lg ke?

Ustat Thaqif said...

Plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok plawok

Anonymous said...

Aku ada video tuh.. Meh blootooth dr henpon aku.. Dia kenal la pompuan tu wei.. Siap bg duit sewa umah sume.. Xkan la d rancang... Hishh

Anonymous said...

Upload semula plz..

Anonymous said...

Betul saya setuju.

Buat apa rakyat kelantan sibuk2 nak royalti minyak. Jika ditakdirkan dapat royalti minyak boleh ke rakyat kelantan dapat manfaat daripadanya. Kalau diikutkan sudah 22 tahun pas memerintah kelantan apa yang rakyat dapat. Kerajaan pusat sudah habiskan berjuta2 ringgit untuk kelantan. Jadi apa kerajaan PAS buat.

Anonymous said...

Datuk Mustafa pun manusia biasa mempunyai nafsu yg ada masanya tak mampu dikawal. Harap rakyat dapat memaafkannya.

Takbir.......

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=qFaw1lefOII&feature=youtube_gdata_player

Dengar penjelasan ni..

Anonymous said...

http://m.phys.org/news/2011-12-harvard-group-complexity-video.html

Anonymous said...

Ulamak PAS beb...goyangan maut...klu mrk ni menang pilihanraya..aqu ketawa kan betapa bodoh siut lah org Malaysia ni...toksah takbirlah atau buat2 alim...bikin malu dgn setan saja...

Anonymous said...

sokong PAS lah boleh main pompuan ,zina nik ajis mesti back up punya

Anonymous said...

"KALAU TAK BETUL...JADI FITNAH,KALAU BETUL..KIRA MENGUMPAT.......BARANGSIAPA YANG MEMBUKA AIB ORANG LAIN..ALAH S.W.T AKAN MEMBUKA AIBNYA DIHARI KIAMAT...WALLAHUA'LAM"

Anonymous said...

Send kt aku ler...nk tgk jgk bero

Anonymous said...

porah111111 gambar ni fitnah semata-mata

Anonymous said...

aku tak percaya la semua ni kerja bodoh dan mengarut. knp pulak nak PRU 13 baru nak keluar gmbar Mustpaha ali. knp x dulu lagi. Ini semua kerja siapa lagi klau tak ,,,,,,,,,. Pukimak kau orang yg buat fitnah mcm ni. AKU SUMPAH KAU JADI BERUK MAKNYEH DAN AKAN DIPANAH PETIR TAK LAMA LAGI. TAK PERCAYA KAU TENGOK 1 MNINGGU DR SKRANG. BODOH........TAK ADA KERJA LAIN KE NAK BUAT.....BAIK KAU JAGA BINI DAN ANAK KAU BARUAH!!!!!

Anonymous said...

FUCK u...........yang aibkan orang dalam gambar ni. satu hari nanti bini dan mak kau pulak yang oraang aibkan.....anak haram betul.....

Anonymous said...

Dulu tu kes liwat saifaul dan anwar....akhirnhya ianya fitnah semata-mata slps bapak saiful mendedahkannya di khalayak ramai bahawa ini angkara orng atasan.

Anonymous said...

F U C K .......U

Anonymous said...

APALAH KAU ORANG SEMUA NI SANGAT BODOH DAN TAK BERTAMADUN......MCM LAH KLAU ORANG TAK PERNAH MAIN DNGN PEREMPUAN. KUCING KLAU JUMPA IKAN KLAU X DIMAKAN DICIUM JUGAK. KLAU AKU LEBIH TERUK DR NI AKU BUAT.

Anonymous said...

Kalau setakat penyokong akar umbi...itu biasa buat kerja-kerja macam tu. Tapi ini pemimpin tertinggi Parti Islam....wowwww!!! Sukar nak dipercaya benda2 macam ni berlaku. Aku dah mula was-was pada kelompok yang memakai serban dan kopiah ni. Kena pilih orang jugak nak respectpun. Cakap berdekah-dekah tapi...selera dan nafsu serakah...perghhh!!!! Gilaaaaaaaaaaaaaaa....

Gombug said...

Connectify: Teknologi perisian tentera kini untuk pengguna bagi perkongsian internet. Sebagai contoh katakan rakan sebilik anda mempunyai komputer riba yang disambung ke talian internet manakala komputer riba atau tablet anda tidak mempunyai sambungan internet, maka perisian inilah yang anda perlukan. Baca selanjutnya...


Telefon pintar Sony Ericsson Xperia tawarkan kapasiti 50GB simpanan secara percuma. Pihak Sony Ericsson telah melancarkan promosi bagi pemilik Xperia yakni ruang simpanan berkapasiti sebanyak 50GB secara percuma berasaskan teknologi cloud storage. Baca selanjutnya...


Telefon pintar berteknologi Android kini turut sama 'berperang' di medan peperangan untuk membantu tentera dengan mengenal pasti lokasi laluan & pasukan yang lain serta membantu membina taktikal sistem pertahanan pasukan. Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace iaitu sebuah laman web yang menyediakan muat turun aplikasi perisian bagi peranti yang telah disahkan di dalam rangkaian tentera. Baca selanjutnya...


Syarikat pengeluar BlackBerry, Research In Motion (RIM) mengalami masalah kegagalan servis yang serius dalam sejarah iaitu kegagalan titik tunggal atau istilah 'single point of failure' yang disebabkan oleh bencana alam di beberapa negara bebaru ini.Baca selanjutnya...


SINGAPURA (AFP) - Rekrut baru bagi pertahanan tentera Singapura di mana tentera udara & tentera laut akan mendapat senjata baru selain senjata api iaitu iPad. Anggota tentera boleh mengunakan kamera terbina dalam Ipad tersebut untuk mengambil foto & klip video di tempat kerja dan memuat naik ke portal dalam talian Angkatan Bersenjata Singapura(SAF), LEARNet. Anggota tentera juga boleh menggunakan bahan media seperti foto dan video untuk melaksanakan penilaian selepas latihan atau misi.
Baca selanjutnya...

Anonymous said...

www.rahsiakuasaminda.com

jom belajar ilmu kuasa minda

Anonymous said...

saya amat malu apabila mempunyai seorang s/u agung sebegini. saya berharap si pelaku akan bertaubat.

menyesal..

Anonymous said...

Main..lepas tu tak mandi hadas..lepas tu pi masjid..pura pura solat.. puiii!! Bab solat.. sakit lutut..tak leh diri.. henjut 4 minit..elok jeee..!!

Anonymous said...

Parti Amalan Seks

Anonymous said...

???????????????? takut

Anonymous said...

JANA RM5 PANTAS KURANG 1 JAM SAHAJA

Jangan Percaya Cakap Apa Yg Saya Tulis !!!

http://kursusaffiliate.blogspot.com/

Anonymous said...

Hidup Pas

Anonymous said...

Alhamdulillah. Semoga kemenangan Pakatan rakyat memudahkan 300,000 melayu kristian mendapatkan haknya di Malaysia dan penggunaan kalimah Allah dapat ditegakkan oleh pengikut Allah dan Jesus serta digunakan dalam bible kami. Semua agama patut mendapatkan hak mereka, kebebasan agama dapat ditegakkan. Umno sial menyusahkan kami untuk mendapat hak beragama sebagai seorang melayu kristian sejati. Kami memohon permudahkan nasib kami ya Allah. Allahdulilah. Syukur Nikmat Allah. Allahamdullah sehingga kini gereja mempunyai 340,000 pengikut melayu dan 5 paderi melayu.

Anonymous said...

Semoga Kristian boleh mengangkat martabat melayu.

Alak Entwurfs said...

haiyyyooo ! pitam aku tgok, pitamm !!
should dlam manifesto tu mereka state harga kondom lebih murah.. Play Save katanya, lepas ni Play Save and Secure.. hihihi

osthman manaf said...

petang semalam masa dah nak masuk maghrib dah ada 2 kumpulan anak2 gadis berusia dlm lingkungan 18 ke 20an dari parti politik bulan pada payung dan beg bimbitnya,aku tak keluar ke pintu rumah, aku hanya mengintai sahaja...sebab kawasan saya ni macam2 org pendatang sama ada haram atau yg sah berkerja kat kilang-kilang berhampiran rumah saya ni di Kg.Beroleh, Batu Pahat,Johor. yg pelik tu mana kaum lelaki parti ini untuk keluar berkempen meraih undi, hanya mengunakan kaum wanita belasan tahun pulak tu meraya kerumah2 orang waktu dah nak masuk maghrib....apa jika berlaku perkara2 yg tak baik,,,sebab kawasan ini ada terdapat org2 bangla dan maymar juga viatnam pulak tu kat sini ada kawasan semak belukar dan ada rumah kosong lama tak jauh kat rumah saya, klu ada apa2 berlaku kpd anak2 gadis ni pada waktu senja tentu seorang pun tak tahu...maka klu nak berkempen tu gunakan kaum lelaki di kawasan ini, yg rata-rata banyak terdapat orang2 asing kat sini...bahaya tu bagi budak2 tu. terima kasih.

Anonymous said...

“Orang yang meninggalkan solat dengan sengaja dan tanpa menyesal. Orang itu dosanya lebih besar dari pada seribu kali berzina.”

minyakpanas said...

Stopa oh stopa, sampai tangan kau pun ambil bahagian, laju pulak tu sbb nak panaskan enjen. Mujur hj hadi kata"" HUDUD BUKAN SATU KEPERLUAN " tapi tarikan pamcing undi org Islam kat kampung. Kalau tak mati kena rejam lah kamu.

affpro said...

Kalau ikut HUDUD , tangan stopa ali kena potong tak sebab tangan dia pun main peranan juga, laju pulak tu......hihihi!

Anonymous said...

memalukan seorag islam begini...ader org yg mmg muke sebijik same ke dlm dunia nie..mgkin org tue buat plastik surgeri kot pasal mmg minat giler dgn muke org pas nie..macam2/..

Anonymous said...

Nak cari saksi sahih spt yg dituntut hudud agak sukar. Camtu ramai org buat maksiat terlepas. Sebabtu tuhan beri akal untuk manusia mencipta teknologi spt video...mungkin dengan alasan dan hujah serta dalil yang ada ulama bolih keluar fatwa yg rakaman video bolih diguna pakai..sesuai dgn zaman kalau benar2 terbukti bahan bukti tu ianya sahih bukannya bersifat fitnah...Kalau ternyata fitnah pekakunya kita hudud sekali.

Anonymous said...

Orang yg kata semoga Kristian naikkan mertabat Melayu tu perlu sedar paderi2 kristian dan pope mereka lagi banyak skandal main bontot budak2 lelaki di gereja mereka sbb paderi tak bolih kawin ramai yg gay

Anonymous said...

Patutla orang yg kau panggil kapiaq tu cakap yg Islam agama KEGANASAN, SUKA BERPERANG.

«Oldest ‹Older   201 – 394 of 394   Newer› Newest»