Friday, April 12, 2013

muat turun video mustapha ali setiausaha agong pas demi kebenaran untuk isle



Apa yang berlaku dalam persediaan PRU 13, PKR Terengganu mula mahukan kerusi lebih. Perkara ini menyebabkan kemarahan PAS Negeri tersebut. Antara pemimpin yang menjadi batu penghalang kepada PKR untuk bertanding lebih banyak kerusi adalah Datuk M. Tidak dinafikan pemimpin PKR Terengganu merupakan orang-orang kuat dalam parti tersebut seperti Azan Ismail (Bekas MP Indera Mahkota), Rafizi Ramli (Pengarah Strategik) dan Fariz Musa (Timbalan AMK). Untuk menghalang pemimpin-pemimpin PKR ini, Datuk M telah menggunakan Presiden partinya untuk memberi amaran secara terbuka kepada PKR supaya jangan curi kerusi PAS.

Kerana PAS Terengganu terlalu degil dan tidak mahu menyerahkan kerusi kepada PKR, maka beberapa pemimpin tersebut terpaksa bertanding di luar Terengganu. Fariz Musa diarahkan untuk bertanding menentang DS Najib di Pekan dan Rafizi pula terpaksa ke Parlimen Pandan. Nasib Azan Ismail sebagai Ketua PKR Negeri masih terumbang ambing.

Oleh kerana terlalu terdesak kerana penamaan calon tinggal beberapa hari lagi, PKR terpaksa mengambil langkah drastik untuk menghapuskan Datuk M. Maka video yang sudah lama berada di tangan mereka mula disebarkan bagi menjatuhkan Datuk M.


Ringkasan Kes.
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan:
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' M
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' M. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.

download video click here

26 comments:

Kipas LED Pru13 said...

Abis la dh kena cop parti ada spender, stopa punya pasal http://bit.ly/10tRRDQ

Anonymous said...

Kesian tengok dia nie.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151392818476840&set=a.10151324968561840.1073741825.16194831839&type=1&theater
..kurang kasih dan perhatian...orang takmau dok sebelah dia...nak tengok pun klu boleh takmau...kesian muka pun kelat ja...Tkpelah pemimpin zuhud kan...komen pengikut punyalah nak kipas...tapi, hakikatnya..Allah sajer yg tahu...udah2 ler tu atok yer...Nak pi Putrajaya boleh sangat2...pi masjid pon boleh, pi taman putrajaya pon boleh sangat nak dating ngan bini boleh boleh....dengan cucu pon boleh...teringin sangat kan nak pi...hah, pi lah Putrajaya...kitorang pon pi sana takde bayar sesen pun...siap dua tiga pagi pegi pon tak kena marah...

Anonymous said...

Firman Allah SWT dalam surah An-Nur ayat empat bermaksud:

" Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik; -

Walaupun dalam ayat itu menyebut kesalahan menuduh zina kepada wanita, ijma’ ulama bersepakat bahawa tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini.

Dan dlm ayat tersebut juga menyebut 4(empat) orang saksi, bukan 4(empat) link video atau bukan 4(empat) laman blog. Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Laaa......masalahnya sekarang bukannya 4 org saksi dan berjuta orang tengok video ni..Saya bukannya pakar dlm hukum Islam..Tapi video ni dah jelas dgn muka, suara dan perlakuannya boleh dijadikan bukti dlm undang2 Islam. Sampai macam tu sekali nak cover..

Anonymous said...

mane video nya? aku download yang link tu video lain. tu video anwar. mane yang video mustapa ali nye?

pru13 said...

Ha. .ha. pas dah jual seluar dalsm cari duit untuk kempen pru13

Anonymous said...

Firman Allah SWT dalam surah An-Nur ayat empat bermaksud:

" Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik; -

AYAT INI DGN JELAS MENYATAKAN "LEMPARAN TUDUHAN". BUKAN DGN BUKTI YANG NYATA. "LEMPARAN" DGN SENDIRI NYA MENUNJUKAN SATU TOHMAHAN ATAU TUDUHAN. BILA ADA BUKTI YG KUKUH TERUTAMA VIDEO YG NYATA. MAKA ITU BUKAN TUDUHAN

>>saudara, cukup cukup la menjual agama seperti iblis nik aziz itu. fikir fikir kan lah.<<

Walaupun dalam ayat itu menyebut kesalahan menuduh zina kepada wanita, ijma’ ulama bersepakat bahawa tuduhan kepada lelaki juga termasuk dalam ayat ini.

>>SATU PENIPUAN. IJMA' ULAMA PAS SAJA YG NYATAKAN BEGITU.<<

Anonymous said...

Suka pulak tengok bendera stopa ni. Simbolik kepada perjuangan diorang. Mencarut, maki hamun dan lepas menyontot p#&tat.

Anonymous said...

NAMPAKNYER STOPPA YELLY HANYER SEKADAR KE "PUTARG"AJER-YER...TAK APERLAH...DGN SYARAT...MESTI BERPAKAIAN SINGLET & SPENDA AJER YER...KEH KEH KEH KEH KEH

Unknown said...

Teknologi CGI sekarang masih tak boleh buat serupa lakonan manusia. ...yg ada mcm pixar movies. .upin n ipin...ultra man. ...merung mahawangsa. ...majika. ...boleh detect cgi tuh....

Anonymous said...

Kalau nak saheh lagi tanya bini dia betul ka tu spenda dia..

Anonymous said...

p la tgk spender dia kat rumah. masa dia buat dobi ke..kalau semua sama size dah tentu dia...hehehehe

Anonymous said...

Dah sah dan nyata....
banyaknya pelanduk 2 serupa ni dikalangan parti pembangkang yer?..

Tapi x der pulak pelanduk 2 serupa pada parti UMNO????.

Islam kat depan org ramai jer....
Bila dah duk dlm bilik maka keluar ler batang tasbih utk berzikir & berwirid...hahahaha

Zikir PAS mudah jer..tarik sorong...hahahahaha
Mustaffa...mustaffa...

Anonymous said...

Macam sial...kekekekke

Stopa inzal cakap omputih!

kekekekkekeke

-Reject Azmin Ali
Parlimen Gombak

Anonymous said...

Firman Allah SWT dalam surah An-Nur ayat 4 bermaksud:

" Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik..." teknologi video terkini adalah umpama empat mata saksi. Malahan bukan sahaja empat mata, ribuan dan jutaan mata boleh menyaksikan aktiviti zina tersebut. Jangan sempitkan pentafsiran saudara itu

spongebob said...

PARTI ANGKAT SPENDER lagi tepat .. akekekekeke !!! gunakan lah akal anda ... semasa zaman nabi, manusia tidak terfikir lagi dengan keujudan kuasa letrik, apatah lagi penciptaan teknologi video .. maka janganlah kamu sempitkan hukum Allah dengan hujah hujah 4 orang saksi kamu. Sesungguhnya ayat ayat Allah amat dalam penghuraiannya dan sesungguhnya azab Allah adalah amat dekat ke atas golongan-golongan munafik yang menyesatkan umat manusia. Ini adalah sekadar peringatan dari Nya untuk mereka mereka yang mahu berfikir ....

Anonymous said...

Orang2 sekarang dah bijak. Mane nak buat projek depan 4 orang saksi. Mesti buat projek dalam bilik yang berkunci. Tak kan nak buka pintu kot. Bodoh lah dia kalau berani buat macam tu. Sekarang ni bila dah ada Saksi Pakar CCTV dan Pakar Perfileman, rasa2nya beribu-ribu boleh "Menyaksikan" adegan terlarang tersebut. Sesudah "menyaksikan", dapat kah anda mengenali insan2 tersebut. Jawap sendiri lah.

Anonymous said...

macamana puak tu boleh kata
Firman Allah SWT dalam surah An-Nur ayat 4 bermaksud:

" Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya,"
Dah terang-terang pompuan tu main kongkek ngan "lelaki juga termasuk dalam ayat ini".ini ko kata pompuan yg terpelihara kehormatanya??? kamonlah kawan.... kalau tangan jantan dah korek lubang cipap "perempuan yang terpelihara kehormatannya" itu bukan "pompuan yang perempuan yang terpelihara kehormatannya" itu Pompuan JALANG namanya.. udah-udahlah guna nama Tuhan dalam membela si PENZINA...

Anonymous said...

satu bukti ketidak-terlibatan tokoh ialah , dia tidak pernah pakai spender putih . Dia memakai spender hijau .Dan logo PAS itu juga silap kerana bendera pas adalah warna putih dan spender/bulan warna hijau

Anonymous said...

Untuk yang tak tengok lagi tu...tgk versi cencored di youtube dulu, lepas tu download link di bawah youtube tu utk full version uncensored...not suitable for children below 18 yr old..Parti Amal Sex (PAS)

http://www.youtube.com/watch?v=5Tq_3mlzm8U

Anonymous said...

jom tengok di sini
http://www.youtube.com/watch?v=dlPt8oOtiMw

Anonymous said...

liPAS dan hamPAS ialah maharaja fitnah. Bukti yg terang dan nyata pun dikatakan palsu. Kalau unta-unta tu pandai sangat, kau buatlah video sex superimposed letak muka Najib atau Mahathir!

Anonymous said...

Kepada yang hanya tahu satu ayat Quran tu je dan duduk ulang2 ayat tu jugak, sila rujuk kepada Enakmen Hudud Terengganu yang diluluskan oleh Kerajaan Pas sendiri.

Mengikut Enakmen ini sendiri, Zina memang perlu dibuktikan dengan empat saksi sebagaimana yang difirmankan oleh Allah swt.

Tetapi bagaimana pulak dalam kes yang dirakamkan oleh video, yang ada bukti DNA dan lain2 bukti selain dari kesaksian? Adakah boleh diterima?

Jawapannya ada dalam Enakmen Hudud Kerajaan Pas itu sendiri. Sila lihat dibawah. Jika tidak dapat dibuktikan zina, kita boleh buktikan persetubuhan haram dgn menggunakan kaedah sains atau teknologi. Jika telah dibuktikan, maka boleh dihukum dgn hukuman takzir (hukuman selain hukum hudud).

Jadi fahamilah undang2 Islam sebelum bercakap.


Tr. P.U. 4/2002
ENAKMEN KESALAHAN JENAYAH SYARIAH (HUDUD DAN QISAS) TERENGGANU 1423H/2002M
BAHAGIAN IV


Seksyen 18. Zina Mahram.

(1) Zina mahram adalah kesalahan kerana melakukan persetubuhan antara lelaki dengan perempuan yang mengikut Syarak diharamkan perkahwinan.

(2) Sesiapa yang melakukan zina mahram jika dibuktikan zina hendaklah dihukum dengan hukuman hudud di bawah hukuman zina; jika pembuktian zina mengikut kehendak pembuktian zina tidak dapat diadakan tetapi persetubuhan boleh dibuktikan dengan apa-apa keterangan sama ada secara sains atau sebaliknya pesalah hendaklah dihukum dengan hukuman takzir.


Anonymous said...

rasa blogger nie perlu dihentikan..tapi nape pihak kerajaan tidak tak stop bloger papagomo nie ek..sebab ada unsur lucah..saya tidak suka papagomo!!..moga dilaknat...hentikan aibkan org,baiki kan diri sendiri dulu..STOP PAPAGOMO!!(tahpape tah nama..mcm budak2)SALAM

Unknown said...

Kes stopa memantat
Kes nuar memantat
Kes azmin anak durhaka bg aiskrim
Kes nuar balun bini azmin sampai keluar anak haram

Semua ni berlegar. Tampil lah buat kenyataan. Cakap tak memantat, tak membalun, tak bagi aiskrim.
Ni biar je orang PAS ni. Benda depan mata. Hududkan la kote stopa, kote nuar kote azmin tuh.

Anti Azmin anak durhaka.
Tolak Azmin di Gombak

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com