Wednesday, January 5, 2011

GAPS Mengganas Di Shah Alam

Shah Alam 5 January satu sejarah tercipta di Dataran Shah Alam apabila kira kira 1000 orang yang terdiri daripada anak Selangor berhimpun bagi menyampaikan satu memorandum Ketidak Puashatian kepada Menteri Besar Selangor Khalid Gagap (Ibrahim) berhubung isu Kebiadapan Pemimpin Pemimpin Kerajaan Pakatan Haram (Rakyat) yang ingkar Titah Tuanku Baginda Sultan Selangor dalam perlantikan SUK.

Turut hadir dalam Demo Aman ini Dato Ibrahim Ali Presiden Perkasa Malaysia yang dalam ucapanya menyatakan dengan jelas akan Akta Pertubuhan, Perlembagaan dan Undang undang dalam memperjelaskan kekeliruan Rakyat dalam isu Perlantikan SUK Ini.

Tok Him menyatakan dengan jelas bahawasanya Di bawah peraturan tubuh undang undang negeri Selangor. Pegawai Keewangan, Suk Negeri, adalah di lantik oleh kerajaan Persekutuan dan mendapat perkenaan dari Duli Tuanku Sultan Selangor.

Ada 3 nama yang di calonkan bagi menjawat jawatan SUK ini dan Tuanku Sultan yang memilih siapa yang layak dalam mengisi jawatan tersebut. Titah Tuanku sudah di jalankan dan seharusnya Kerajaan Negeri Selangor di Bawah Menteri Besar akur akan Titah Baginda Sultan.

Namun Kerajaan Pakatan Selangor melakukan penderhakaan danm Tidak iktiraf akan Titah Sultan Selangor!

Akhir ucapan Tok Him menyatakan kepada kita semua bahawasanya Ini semua berlandaskan Lunas perlembagaan dan Undang Undang Negara yang mesti kita Pertahankan dari terus Di Cemuh dan di Hina serta di perkotak katikkan oleh pihak yang mempunyai agenda nya sendiri.

Dalam penyerahan Memorandum itu juga KP Selangor yang Baru Ungku Salleh turut hadir yang mana turut menghimpunkan para Ketua Pemuda Bahagian seluruh Selangor. Satu permulaan yang bagus setelah sehari menjawat jawatan KP Negeri yang baru.

Rumusan yang Gomo dapat ulas di sini adalah jelas bahawasanya Kerajaan Negeri Selangor telah menghina Istitusi Perlembagaan, Undang undang dan juga Menderhaka keatas Duli yang Maha Mulia Sultan Selangor.

Ini lah yang berlaku apabila DAP merancang segala galanya! Lihat contoh di Perak dan ini jelas kaitannya!

KILL DAPig, jangan biarkan kita Rakyat Malaysia musnah angkara Komunis yang di bawa oleh DAPig


FUCK DAPig!!!

Haprak Setiap Masa

No comments: